avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jurek57 z miasteczka Buk. Mam przejechane 51042.68 kilometrów w tym 5661.92 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.18 km/h i się wcale nie chwalę.

Sezon 2023

Wykres roczny blog rowerowy Jurek57.bikestats.pl

Buk - Lubsko z Jackiem

Sobota, 25 sierpnia 2012 · dodano: 26.08.2012 | Komentarze 11

Dzisiejsza trasa: Buk - Niegolewo - Kuślin - Wąsowo - Stary Tomyśl - Nowy Tomyśl - Boruja Kościelna - Kuźnica Zbąska - Karpicko - Wolsztyn - Odra - Świętno - Kolsko - Konotop - Bojadła - Przewóz (przeprawa promowa przez Odrę) - Zabór - Droszków - Sucha - Racula - Drzonków - Kiełpin - Ochla - Pielice - Niwiska - Kaczenice - Nowogród Bobrzański -Tuchola Żarska - Stara Woda - Lubsko

Pogoda: Rano,mglisto i deszczowo.Od Wolsztyna już w słońcu i ciepło.+27 st.C.Lekki wiatr z SW i W.

Sam nie wierzę że dojechałem !!!
A było różnie !!!

Pewnie gdybym jechał sam trwałoby to wieki.Ale jechałem z Jackiem.A z Jackiem niema że boli !!!
Do 140 kilometra chyba nie byłem balastem.Potem już ... .
Jechało się świetnie.Ale żeby dotrzymać koła Jackowi musiałem dać z siebie wszystko a raczej jeszcze więcej.
Praktycznie , dając sobie zmiany na liczniku było zawsze 26-27 km/h a nawet 30.
Potem niestety już byłem zmuszony odpuścić.
Więcej przerw i prawie zgon.
Na miejscu Jacek powiedział mi że chciał nawet wzywać "wóz serwisowy" Młynarza.!
Faktycznie!
Ale Jak to mówią !:
- jazda na rowerze na długich dystansach ta nie siła fizyczna ale siła woli ...

Trasa świetna , w okolicach Zielonej Góry trochę "pomarszczona". Za Nowogrodem nawet górska.Najpierw mozolny podjazd , blokując (około 1 km) ruch samochodowy , potem zjazd ,grubo ponad 5 dych.
Było "mokro" i upalnie.
Wypiłem chyba z 10 litrów wody i piwo bezalkoholowe.
Długo tego nie zapomnę !!!

Za Nowogrodem spotkaliśmy się z Piotrkiem który wyjechał w naszą stronę.
Krótki popas,powitanie,rozmowy na skraju drogi,zimne piwo (które chyba uratowało mi życie) i już razem ,we trójkę do Lubska.
META !!!

Na miejscu powitanko z Asią i oczywiście z ich latoroślą Kornelią.
Krótka mowa ... mów mi wóju ... .

Potem grill , pogaduchy,żarty i ... spać.

Było super.Ciągnie mnie do Nich jak nie wiem co i nie potrafię tego wytłumaczyć !

Jacek dał mi szkołę i dobrze.Dwie stówy to nie w kij dmuchał i żeby je przejechać w takim towarzystwie to nie byle co !

Dzięki Jacek za wyrozumiałość.
Asiu,Piotrek i Kornelciu , wójek jeszcze nie powiedział ostatniego słowa ... !!!
Dzięki !!!

drewniana dzwonnica , chyba w Raculi ? © Jurek57

kamienny kościół w Ochli © Jurek57

jedziemy ... © Jurek57

pozdrawiam Wszystkich ... .

jahoo81
| 08:02 środa, 29 sierpnia 2012 | linkuj Jurku jesteś wielki, że to zrobiłeś! :) Możesz teraz stanąć przed lustrem i powiedzieć: "Udało się, dokonałem tego!!!" :D
A że z Jackiem, to szczerze współczuję - on ma jakiś dynamit w nogach! :D (żart)

Fajnie, że jechaliście razem :D
Gratuluję wytrwałości. Dałeś czadu!

Zapraszamy ponownie! Szkoda że czas tak szybko zleciał :D Pora na rewizytę - jak powiedziałeś "do oporu" :D

Pozdrawiamy z Kornelcią! Trzymaj się!
Mlynarz
| 20:36 wtorek, 28 sierpnia 2012 | linkuj Zaiste bohaterski wyczyn! Nie poddałeś się! To zwycięstwo!

Dziękujemy za odwiedziny. Za odwiedziny w wielkim stylu. :)

Cieszę się, że piwo sprawiło Ci tyle radości. Kolejny raz okazuje się, że piwo jest dobre na wszystko! :D

Pozdrawiam!
JPbike
| 19:28 poniedziałek, 27 sierpnia 2012 | linkuj Jurku, mój bohaterze - jeszcze raz gratuluję !
Fajną relację stworzyłeś :)
Ja też nie potrafię wytłumaczyć jak to jest że nas ciągnie do Nich ...
mors
| 18:51 poniedziałek, 27 sierpnia 2012 | linkuj Dzwonnica i owszem, w Raculi, ale kamienny kościół w Niwiskach (m. Niwiska, nie "Niwisko" jak we wstępie).
Prosiłbym o poprawki, bo wuja Google już się zdążył nabrać. ;)
Jurek57
| 16:51 poniedziałek, 27 sierpnia 2012 | linkuj Tomek - z tymi krzyżami to nie tak , "lufa mi się opuściła" !
t0mas82
| 09:03 poniedziałek, 27 sierpnia 2012 | linkuj Gratuluję dystansu !! oraz mile spędzonego weekendu w fajnym towarzystwie.
PS. Mamy podobną technikę kadrowania kościołów, też lubię obcinać im krzyże :)
Pozdrawiam
amiga
| 08:50 poniedziałek, 27 sierpnia 2012 | linkuj cześć klimatów na zdjęciach jak z Rejsu
kosma100
| 08:45 poniedziałek, 27 sierpnia 2012 | linkuj Jureczku Gratuluję!
Bo do Wspaniałych Ludzi zawsze ciągnie i nie da się tego wytłumaczyć.
Ale fajny weekend, szkoda, że mnie z Wami nie było!
Pozdrawiam!
Jurek57
| 19:37 niedziela, 26 sierpnia 2012 | linkuj Minie też na to "wszystko" brak słów !
pozdrawiam
djk71
| 10:28 niedziela, 26 sierpnia 2012 | linkuj Ładnie, ładnie... Nie wiem, czy bardziej czekać na opis trasy, czy pobytu :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zieup