avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jurek57 z miasteczka Buk. Mam przejechane 51042.68 kilometrów w tym 5661.92 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.18 km/h i się wcale nie chwalę.

Sezon 2023

Wykres roczny blog rowerowy Jurek57.bikestats.pl

To już jesień ... !

Niedziela, 9 października 2011 · dodano: 09.10.2011 | Komentarze 4

Dzisiejsza trasa: Buk - Otusz - Skrzynki - Żarnowiec - Lisówki - (Trzcielińskie Bagna) - Krąplewo - Stęszew - Dębno - (Las Trzebawski) - Rosnówko - Jarosławieć - Puszczykowo - Jieziory - Trzebaw - Stęszew - Krąplewo - Mirosławki - Tomice - Skrzynki - Otusz - Buk

Pogoda niestety jesienna.Temperatura 10 - 12 st.C.Częściowe zachmurzenie,raz słońce raz deszcz.Wiatr umiarkowanie silny do 24 km/h z W.

Zapowiadało się nieciekawie ... © Jurek57

Kładka w rezerwacie Trzcielińskie Błota © Jurek57

W drodze do Puszczykowa.Dachy /chyba/ stadniny koni w Rosnówku © Jurek57

Chciałem już w sobotę pojeździć ale w naszych okolicach lało wczoraj średnio co 1,5 h.Ale się na szczęście wypadało.
Dzisiaj trasa w większości terenowa do Puszczykowa.Dlaczego tam,ano włośnie tam odbywał się chyba ostatni w tym sezonie wyścig XC.Byłem na takim ściganiu dwa lata temu i stwierdziłem ponad wszelką wątpliwość że taka impreza niestety nie dla mnie.Maraton daje w kość ale XC daje w kość kilka razy bardziej.Przynajmniej w moje kości.Kto jechał XC ten wie !
Ogląda się to super ale jechać brrrrr .

Mistrz i ten na niebiesko to ja © Jurek57

Pojechałem tam między innymi popatrzeć i pokibicować Jackowi (JPbike). Przyjechałem jednak właściwie kiedy Jacek wpadał na metę.I nawet nie zdążyłem zrobić mu fotki.Potem jednak chwilę pogadaliśmy.
Załapałem się jednak na wyścig elity.Stawka nie była duża więc nie było tłoku.Jestem pełen uznania dla umiejętności i tempa w jakim chłopaki pokonywali dystans.
Przy okazji zrobiłem sobie zdjęcie z Markiem Konwą,aktualnym wicemistrzem świata ze Szwajcarii z września /kategoria 21 lat/ .Był też czas na wymianę kilku zdań.

Pierwszy Swat a za nim Konwa ... © Jurek57

Stałem na trasie więc nie znam ostatecznego wyniku wyścigu ale Konwa,Sat i Lonka to była czołówka.

To już jesień ... © Jurek57

Po wyścigu znanymi trasami do domu ale już pod wiatr.Było stosunkowo późno więc trasa jak najkrótsza ale lasami by pod wiatr było jak najmniej.Przestało się chmurzyć w końcu zaczęło świeć słonko.Zrobiło się nawet jakby cieplej.
Może przez to że do domu już blisko i te widoki.

Było jak zawsze miło i świetnie jak to na rowerze.Kto nie wierzy może sprawdzić !