avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jurek57 z miasteczka Buk. Mam przejechane 51042.68 kilometrów w tym 5661.92 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.18 km/h i się wcale nie chwalę.

Sezon 2023

Podjazdy:101 m

Happy New Year 2017... nad Rusałką

Niedziela, 1 stycznia 2017 · dodano: 01.01.2017 | Komentarze 8

Stary rok to już historia !
Był świetny , było daleko , było wysoko , było wesoło i było na końcu smutno ! Tak pewnie musiało być , co zrobić ... ?
Tak to bywa !
To jest życie !

Nowy 2017 rozpoczął się dobrze. Słonecznie , sucho i raczej wiosennie.
A że tradycyjnie w Poznaniu nad Rusałką można a nawet należy go rozpocząć oficjalnie to postanowiłem tam zaistnieć !  :-)
Nagrody loteryjnej nie wygrałem !
Usyfiłem za to rower w noworocznym orszaku , najadłem się darmowych skibek ze smalcem ! I spotkałem starych znajomych.
Dzisiaj niestety albo stety w ilościach detalicznych. Byli Remik (rmk) z żoną i Michałkiem , Asia i Marcin i jeszcze kilku mi znanych osobników z którymi nie jestem wprawdzie na TY ale skrzyżowałem onegdaj koło w lokalnych ścigach !  :-)
Nad wszystkim górował, jak zawsze od 17 lat : "Cappo di tuti cappi" imprezy , red.Kurek.
Było miło , rowerowo i przyjemnie.  ;-)

Piękna Pani i Słońce Buku !
Piękna Pani i Słońce Buku ! © Jurek57

Kiedy nas trochę przewiało ... pojechałem (liśmy) jeszcze do Remika.
Tam mnie napojono i pozwolono najeść się do syta.
Ja w rewanżu nagadałem / zagadałem wszystkich !

Opuściłem lokal o własnych siłach. By z pomocą PKP wrócić bezpiecznie do domu !
Było super !!!

Wszystkim spotkanym Tam ! i tych których pominąłem/przeoczyłem  oraz wszystkim znajomym ...
Szczęśliwego Nowego Roku !

pozdrawiam Wszystkich ... !