avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jurek57 z miasteczka Buk. Mam przejechane 51042.68 kilometrów w tym 5661.92 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.18 km/h i się wcale nie chwalę.

Sezon 2023

Podjazdy:224 m

W międzyczasie ... (007)

Czwartek, 12 maja 2016 · dodano: 12.05.2016 | Komentarze 7

Dzisiejsza trasa: Buk - Wilkowo - Wierzeja - Grzebienisko - Młodasko - Kaźmierz - Radzyny - Piaskowo - Szamotuły - Rudnik - Pamiątkowo - Przecław - Żydowo - Rokietnica - Napachanie - Tarnowo Podgórne - Jankowice - Ceradz Kościelny - Ceradz Dolny - Brzoza - Wilkowo - Buk
Pogoda:  Troszkę chłodniej ale wiatr się nie poddaje.Nadal wiosna "pełną gębom" !

Po wczorajszy perturbacjach , dzisiaj fajrant około dziesiątej.Niby się nie przemęczam ale niedobory snu dają znać o sobie ... .
Pogoda do południa na wskroś letnia. Potem nawet przelotne opady. I w oddali burze.
Nim wszystko ogarnąłem wybiło południe i ze snu nici !
Żebym chciał osiągnąć zaś cele na dzisiaj (może stówka) . Postanowiłem nie zwlekać i ruszyłem w okolicach trzynastej.

Decyzja : Szamotuły !
Aby tam dojechać dzisiaj trochę "orki" , zwłaszcza na otwartym terenie. Najgorsze przy takim wietrze są mijające z przeciwka duże ciężarówki.Potrafią tak zakręcić wiatrem że trzeba solidnie się trzymać na rowerze by nie zrobić sobie krzywdy.

Jestem na miejscu. Ten tydzień to "wigilia" pierwszych urodzin mojego wnuka. Rok temu przyszedł na świat ! A dzisiaj prawie samodzielnie chodzi !!!  :-) Godzinka "dziadowskiej" zabawy :-) I trzeba się żegnać.

Franek !
Franek ! © Jurek57

W drodze powrotnej (króciutko) przekazuje we władanie osobiste rogi ! Lemodkę do szosówki. Starsza ma swoje zakamuflowane plany ... może się jej przyda. Np.Jak będzie nudno może się na niej "położyć" ! :-) Przybierając pozycję  ................... aerodynamiczną ! :-)

Teraz to już tylko z wiatrem. Wieje różnie ale zawsze pomaga. Szybkość rośnie w oczach. Motywacje mam dobrą więc kręcę.
Jest w okolicach osiemnastej. Drogi pustoszeją i jest bezpieczniej. Czterdzieści kilometrów mija szybko i jeszcze suchym kołem
udaje się podjechać pod dom. Po czym zaczyna padać .

Planowałem nieśmiało stówkę ... ale dobre i to ... przynajmniej mnie nie zlało !!!

pozdrawiam Wszystkich ... !

starszapani
| 13:42 poniedziałek, 16 maja 2016 | linkuj Trzeba było dokręcić wokół domu ;)
Dziękuję za lemondis :)
Trollking
| 21:26 sobota, 14 maja 2016 | linkuj Jurek, nie wiem. Nie czytałem regulaminu tej antypromocji, bo nikt mi nie dał na to szansy :)
Jurek57
| 20:43 sobota, 14 maja 2016 | linkuj Michał - nie mogę się doczekać pierwszej z nim jazdy ! :-)
Tomek - przyjmują zwroty ? :-)
Lipciu - prawie stówka to jednak nie stówka ! :-)
Remik - gratulacje ! Przed wszystkim dla Michała ! :-)
rmk
| 16:03 sobota, 14 maja 2016 | linkuj Michał wczoraj zaczął chodzić, teraz czas na Franka :)
lipciu71
| 22:21 piątek, 13 maja 2016 | linkuj Wnuk ma nawet własne śmigło na koszulce, nie będzie się męczył rowerem ;-)

A dystans prawie jak stówa, ja bym zaliczył :)
Trollking
| 17:36 piątek, 13 maja 2016 | linkuj "Teraz to już tylko z wiatrem. Wieje różnie ale zawsze pomaga". Gdzie kupić taką funkcję i pozbyć się tej odwrotnej, którą nabyłem w jakiejś niechcianej promocji? :)

Gratuluję prawie-stówy!
michuss
| 07:05 piątek, 13 maja 2016 | linkuj Miłe pacholę. Całkiem zupełnie jak mój bratanek, który temu też zaraz rok "szczeli" ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa slnie