avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jurek57 z miasteczka Buk. Mam przejechane 51042.68 kilometrów w tym 5661.92 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.18 km/h i się wcale nie chwalę.

Sezon 2023

Podjazdy:644 m

Wracamy ...

Niedziela, 5 lipca 2015 · dodano: 05.07.2015 | Komentarze 7

Dzisiejsza trasa : Sianożęty - Tymień - Borkowice - Wierzchomino - Parnowo - Strzekęcino - Niedolina - Słonino - Tychowo - Białowąs - Łęknica - Barwice - Szczecinek

Pogoda : Początkowo pochmurno , potem już pełna iluminacja ! Robi się upalnie i parno. W słońcu trudno wytrzymać.
Wiatr nie przeszkadza , później pomaga , nawet chłodzić !!!

Po "upojnej/pijanej" nocy i pochmurnym poranku ruszamy niespiesznie ... :-)
Kierujemy się do Szczecinka. Może byłoby tego więcej ale z każdym kilometrem robi się koszmarnie gorąco !
Nie forsujemy tępa ale nie jest to spacerek.
Remik jako kierownik trasy zafundowała nam dzisiaj sporo podjazdów. Asfalty może nie są wszędzie idealne jak wczoraj ale na podjazdach nie jest to najważniejsze.
Sam się sobie dziwię że po wczorajszym mam tyle siły i zapału do ścigania się pod górę.
Na niektórych podjazdach nawet Remik ogląda moje plecy  !   :-)

Wielka pyra !!!
Wielka pyra !!! © Jurek57
Strzekęcino

Jest też sporo długich zjazdów. I całe szczęście bo można się trochę ochłodzić.

Jedziemy w większości drogami drugorzędnymi a tam sporo atrakcji . Palace , ogrody , ciekawostki.

Są nawet zamknięte drzwi ... (dedykacja dla Ancorka) :-)
Są nawet zamknięte drzwi ... (dedykacja dla Ancorka) :-) © Jurek57

Największy (ponoć) swobodnie leżący kamień w Polsce. Zwie się Trugław !
Największy (ponoć) swobodnie leżący kamień w Polsce. Zwie się Trygław !
Tychowo

Widoki są świetne ! I to rekompensuje wysiłek podjazdów.

No i są dziewczyny ... !!! :-)
No i są dziewczyny ... !!! :-) © Jurek57

Czas mamy ograniczony (pociąg do Poznania) więc o dłuższych popasach nie ma mowy.

Na 25 kilometrów przed Szczecinkiem Remik nam ucieka ! :-)
Jest pod sporą górkę więc znika nam szybko . Ja dodatkowo marudzę chwilę i dystans roście.
Dochodzę do Oli i postanawiamy go gonić.
Tempo jest szaleńcze. Średnia z tych kilometrów wychodzi prawie 27 km/h.
Oboje z Olą walczymy ale górki i piekące słońce niweczy starania. Dochodzimy go dopiero w Szczecinku.
Ja przynajmniej po tym pościgu jestem kompletnie wypompowany i dopiero Olina pizza stawia mnie na nogi.

Podjeżdżamy na dworzec PKP.
Wsiadamy do opóźnionego ale pustego pociągu i kierunek wielkopolska !

Jest czas na wymianę wrażeń. Gadamy , komentujemy wydarzenia i zdjęcia.
Powoli robi się ciemno.
Ola wysiada w Obornikach , potem Remik i ja również .

Na kilka minut przed jedenastą wsiadam do "Elfa" i kierunek dom .

Jeszcze 1 1/2 km i przed północą melduję się pod domem !!!

Świetna wycieczka , wspaniała trasa jeszcze lepsze towarzystwo .
Było naprawdę rewelacyjnie !!!

pozdrawiam Wszystkich ... !