avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jurek57 z miasteczka Buk. Mam przejechane 51042.68 kilometrów w tym 5661.92 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.18 km/h i się wcale nie chwalę.

Sezon 2023

Podjazdy:1038 m

B>B Tour !!! :-) Buk > Bałtyk

Sobota, 4 lipca 2015 · dodano: 05.07.2015 | Komentarze 20

Dzisiejsza trasa: Buk - Przecław - Szamotuły - Obrzycko - Klempicz - Lubasz - Czarnków - Trzcianka - Niekursko - Gostomia - Wałcz - Machlin - Czaplinek - Stare Drawsko - Połczyn Zdrój - Rąbino - Biała Góra - Rzyszczewo - Białogard - Karlino - Gościno - Bogucino - Kołobrzeg - Sianożęty

Pogoda : Wymarzona !!! W nocy miły chłodek w dzień upalnie . Wiatr pomagał !

Z reguły nie planuje wycieczek z dużym wyprzedzeniem ... ale TA , nad morze to moja "obsesja" :-) .
Przygotowywałem się do niej od dwóch lat. A raczej przygotowywałem odpowiedni rower !!!
Zakładałem że na taką eskapadę nie mogę jechać na niczym innym jak tylko na szosówce. I to nie byle jakiej : ... na "rudym" !
Nie darowałbym sobie gdyby z jakiegoś (mojego) niedopatrzenia rower zaniemógł ... .

Robiłem w życiu osobiście różne dziwne rzeczy ale nad morze trzeba w towarzystwie !!!
I tak , pojechałem tam w najlepszym towarzystwie. Wiedziałem że mogę na nich liczyć !

Ruszyliśmy około 23 w piątek.
Ola (starszapani) , Remik (rmk) i ja.

Jest noc , pogodnie , jest pełnia, wieje lekki (pomagający) wiatr i jest ciepło. Lepszej pogody nie można sobie wymyślić.
Drogi prawie puste a jeśli się pojawi jakiś samochód to omija nas szeroko ! W nocy większą część trasy pokonujemy jadąc obok siebie .
Rozmawiamy , żartujemy . Tylko nie raz , tak jak w Czarnkowie na zjeździe zamieniamy się w "rasowych" zjazdowców ... !  :-)
Są też postoje np. na kawę .

Wstaje dzień
Wstaje dzień © Jurek57

Moi towarzysze ... !
Moi towarzysze ... ! © Jurek57

Noc mija szybko i w  okolicach Wałcza  jest zupełnie jasno.
Od tej miejscowości to dla mnie dziewicza , rowerowa kraina. Jechałem tędy wielokrotnie samochodem ... ale na rowerze nigdy.
Naprawdę , świat z wysokości siodełka jest zupełnie inny. Lepszy i ładniejszy . Np. droga stu zakrętów to nie tylko piękno w swej najczystszej postaci ale także wyzwanie dla takich jak ja : kolarzy amatorów !!!
Wspinałem się , zjeżdżałem , uciekałem kompanom albo ich goniłem !!! Wszystko na wyciągnięcie ręki ... a właściwie na depnięcie w pedał :-)

Rower w rozmiarze XXXL   :-)
Rower w rozmiarze XXXL :-) © Jurek57

Odwiedziliśmy też wiele  ślicznych miejscowości i miejsc. Np. Czaplinek , Połczyn Zdrój Karlino i wiele wiele innych .

Tak tam jest ... droga 100 zakrętów
Tak tam jest ... droga 100 zakrętów © Jurek57

Remik na podjeździe
Remik na podjeździe © Jurek57

Starsza...  ?
Starsza... ? © Jurek57

Ktoś mógłby powiedzieć że trzynaście godzin na rowerze to za wiele. Ale działo się tyle ciekawych rzeczy i zdarzeń że nie można powiedzieć że było nudno.

Starczyło czasu nawet na kąpiel w rzece !  :-)

Obawiałem się też że te trzysta może mnie "zabić". Miałem już takie dłuższe wycieczki kiedy brakowało oddechu i "zgon" wisiał  w powietrzu.
Ale dzisiaj było świetnie.
Tylko na samym finiszu na kilka kilometrów przed Kołobrzegiem , może z nerwów , może z roztargnienia , zjadłem jakiś "zatruty owoc"
I prawie przypłaciłbym to torsjami.

W końcu jest Kołobrzeg 300 ... 305 km  Morze i mój rekord.
Byłem tak przejęty że będąc na plaży  zapomniałem się wykąpać.

Dałem radę !!!   :-)
Dałem radę !!! :-) © Jurek57

Dla mnie jest to jak sem. Spełnienie marzeń i wygranie ze słabościami. Bo one też były ! Trzysta kilometrów to długa trasa i starczy jej na wszystkie humory ...  :-)

Cdn ... !
Cdn ... ! © Jurek57

Mogłem tego dokonać dlatego że tworzyliśmy zgrany zespół. Każdy z nas ma własne zdanie którego zażarcie broni.
Ale tak powinno być bo to daje pole dla tolerancji wobec innych
Wielkie dzięki i ukłony ... Ola , Remik  Bez Was pewnie by się nie udało !!!
To zaszczyt z WAMI jechać !!!

pozdrawiam Wszystkich ... !

Jurek57
| 22:23 piątek, 10 lipca 2015 | linkuj Dziękuję Wszystkim za miłe słowa ... .
Przejechać (dla mnie) tyle kilometrów to coś ważnego dla mnie ! :-)
pozdrawiam
rolnik90
| 09:46 piątek, 10 lipca 2015 | linkuj I pomyśleć że tego samego dnia ruszyłem do Kołobrzegu tylko parę godzin wcześniej;-) Gratulacje za dystans. Może następnym razem nasze drogi się skrzyżują. Pozdrawiam:-)
jerzyp1956
| 09:35 czwartek, 9 lipca 2015 | linkuj Super wypad nad morze i wielkie gratulację.
Lea | 08:32 czwartek, 9 lipca 2015 | linkuj Olbrzymie gratulacje Szaleńcze :-P
| 04:28 środa, 8 lipca 2015 | linkuj Bardzo ładne to prawda :P
mors
| 21:37 wtorek, 7 lipca 2015 | linkuj No co rozwiń - no w sensie że ładne asfalty na trasie. ;p ;)
romulus83
| 19:58 wtorek, 7 lipca 2015 | linkuj Piękna trasa. To następna może będzie trasa z Buku nad Bug? ;)
MaciejBrace
| 17:55 wtorek, 7 lipca 2015 | linkuj Gratulacje - czas myśleć nad dłuższą trasą.
starszapani
| 17:29 wtorek, 7 lipca 2015 | linkuj Jest i moja fotorelacja z pierwszego dnia :)
| 17:23 wtorek, 7 lipca 2015 | linkuj Mors - rozwińże :P
mors
| 14:51 wtorek, 7 lipca 2015 | linkuj Ładna trasa a zwłaszcza na trasie. ;)))

PS. "Dla mnie jest to jak sem" - ale w którym znaczeniu...?
;)
Ancorek
| 22:33 poniedziałek, 6 lipca 2015 | linkuj Complimenti! Wielkie brawa za rekord.
rmk
| 21:50 poniedziałek, 6 lipca 2015 | linkuj Cała przyjemność po mojej stronie :]
JPbike
| 21:42 poniedziałek, 6 lipca 2015 | linkuj Znając Ciebie Jurku - przeolbrzymie gratki za życiówkę, i jeszcze po tym miałeś siły ... :)
bobiko
| 20:48 poniedziałek, 6 lipca 2015 | linkuj Uszanowanko Jurku. Szkoda, zesmy nie zgadali wcześnie i nie pojechali do tego Kołobrzegu w raźniej grupie. Mnie przyszlo bić w stronę Gdańska ;)
starszapani
| 17:45 poniedziałek, 6 lipca 2015 | linkuj Dałeś czadu Jurandzie :) Gratuluję życiówki. Pięknie jechałeś :) Ze swej strony polecam się na przyszłość bo nad morze jeździć uwielbiam a poza tym też nie zaliczyłam kąpieli, ani muszelki z plaży nie przywiozłam :( Trzeba to powtórzyć i to szybko i jeszcze dalej :)
Trollking
| 09:46 poniedziałek, 6 lipca 2015 | linkuj Szacuneczek dozgonny! Czekam na relację :)
blase
| 04:55 poniedziałek, 6 lipca 2015 | linkuj No no dobry trening:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa cnymo