avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jurek57 z miasteczka Buk. Mam przejechane 51042.68 kilometrów w tym 5661.92 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.18 km/h i się wcale nie chwalę.

Sezon 2023

Sezon 2009

Wykres roczny blog rowerowy Jurek57.bikestats.pl

Podjazdy:403 m

EMP w MTB (nad Brzostkiem)

Niedziela, 7 grudnia 2014 · dodano: 07.12.2014 | Komentarze 11

Dzisiejsza trasa :  Buk - Otusz - Dopiewo - Dąbrówka - Skórzewo - Poznań (Ławica) - Poznań (Bukowska - Niestachowska - parka sołacki - Garbary - Śródka - Bałtycka)  - Janikowo - Wierzenica - Wierzonka - Karłowice - Kowalskie - Jerzykowo - Biskupice - Promno - Jezioro Brzostek - Promno - Biskupice - Jerzykowo - Bugaj - Kobylnica - Bogucin - Poznań ---> Poznań Główny (PKP) - Buk

Pogoda :  Cały dzień bez słońca , minimalny wiatr z W ? , mgliście ale nie padało !!! Temperatura rano min. 2 st.C max. 3,6

Nasi i Wasi znajomi z Pobiedzisk już trzeci raz z rzędu zorganizowali super rowerową imprezę !!!
Były to mianowicie III Elitarne Mistrzostwa Pobiedzisk w MTB. Żeby w nich uczestniczyć trzeba się wykazać na niwie nie tylko rowerowej.
Ja na ten przykład drugi raz z rzędu dmuchałem (dosłownie) w ognisko. Jakie ważne to "stanowisko" na odcinku podnoszenia temperatury otoczenia w grudniu , każdy wie !!!   :-)

Ale od początku :
Na imprezę jedziemy wspólnie z Remikiem ( rmk ) . Wyjeżdżam z domu 7:30. Pogoda nieciekawa ale najważniejsze że na plusie i nic z nieba nie leci. Spotykamy się na Bukowskiej i teraz już w tandemie. Najpierw przez Poznań by dotrzeć na jego rogatki. Spotykamy Jacka który jedzie również do Pobiedzisk ale przez Maltę. Na Śródce się rozstajemy. Skręcamy za Bridgestonem i ulga , zero samochodów i asfalty nasze.
Jedzie się świetnie ! Najpierw Janikowo. Potem trochę terenu , znowu po twardym by za chwilę odwiedzić śliczny drewniany kościółek (chyba w Wierzące). Dalej Kowalskie . W Jerzykowie przekraczamy DK-5 i już żabi skok nad Brzostek.
Na miejscu jesteśmy na kilka minut przed dwunastą.
Witamy się , by za chwilę oglądać jak na trasę rusza  kilkunastoosobowy elitarny maraton.
My z Remikiem na dzisiaj mamy za zadanie dbać o ognisko i by zupa pomidorowa z wkładką miała odpowiednią temperaturę !!!  :-)

My na naszym
My na naszym "odcinku" ! :-)

Ani się nie obejrzeliśmy jak na metę wpadają pierwsi elitarni.
W kolejności : Seba . Jacek , ex aequo : Josip i pan Jurek !
Potem reszta w tym dwie Panie !

Część sportowa zakończona , przechodzimy do konsumpcji .
Pomidorowa z ryżem !!! Placek !!! Pieczone ziemniaki z ogniska !!! I wszystko to co każdy przywiózł ze sobą.
Atmosfera niepowtarzalna , emocje , śmiechy , żarty itp.

Potem dekoracja !

Damska obsada
Damska obsada "pudła" © Jurek57

Panowie !
Panowie ! © Jurek57

I obowiązkowa TOMBOLA !
Wygrywam nawet pierniczka z limitowanej , ekskluzywnej serii !!!  :-)   super :-)

Zbliża się 14:30 i trzeba się żegnać ! Jest szaro a przed mami jeszcze kilkadziesiąt kilometrów. Najważniejsze by dotrzeć do Poznania  przed zmrokiem.
Ruszamy ! Już tylko po asfaltach. Na DK-5 nawet powyżej trzech dych !!!
Jeszcze tylko ulicami Poznania do dworca PKP i 16:15 jesteśmy u celu. Żegnam Remika i za kilka minut jadę ELFEM do Buku !
O wpół do szóstej jestem pod domem !

Jechało się świetnie i było świetnie. Jeśli pogoda nie kaprysi to stówka w grudniu nie straszna !!!

Dzięki Remik za wspólną jazdę !!!

Osobne , Wielkie podziękowania dla Asi i Marcina i ich córek za SUPER imprezę !!!

Do następnego !!!

pozdrawiam Wszystkich ... !

rmk
| 20:32 wtorek, 9 grudnia 2014 | linkuj EEtam szalik, kominiarki się przydadzą w barwach ;))))
z3waza
| 20:17 poniedziałek, 8 grudnia 2014 | linkuj Jak napisałem Remikowi - ultrasi z Was - sponsor powinien wam lajsnąć po biało-czerwono-czarnym szaliku :)
JPbike
| 16:08 poniedziałek, 8 grudnia 2014 | linkuj Wraz z Remikiem jesteście nieodzowni na takich imprezach !
No tak Jurku, tegoż dnia zrobiłeś 5 km więcej ode mnie ... ;-)
Trollking
| 21:42 niedziela, 7 grudnia 2014 | linkuj No, jest i opis i są fotki. Po zdjęciach widzę, że tematem i motywem przewodnim był... uśmiech :) super!
djk71
| 20:43 niedziela, 7 grudnia 2014 | linkuj Ładnie, aż mi wstyd, że rower odpoczywa...
rmk
| 20:00 niedziela, 7 grudnia 2014 | linkuj Na 105-tce to i w grudniu się 106km przejedzie ;))))
JoannaZygmunta
| 19:00 niedziela, 7 grudnia 2014 | linkuj Dzięki za dęcie w ogień. Bez Was nie było by ani zupy, ani pyrek. Nie byłoby niczego ;) Pozdrawiam i do następnego :)
Kot
| 18:51 niedziela, 7 grudnia 2014 | linkuj Jurek - spoko. Ja na ogół jestem sama. Nic nowego. Jestem przyzwyczajona ;).
Jurek57
| 18:41 niedziela, 7 grudnia 2014 | linkuj Marzenko - gdybym wiedział że samotnie siedzisz przy tej kawie w Pobiedziskach ... ech ! :-)
Kot
| 18:34 niedziela, 7 grudnia 2014 | linkuj Kościółek drewniany - w Wierzenicy :)
pozdrawiam/m.
Trollking
| 17:54 niedziela, 7 grudnia 2014 | linkuj Aleś pocisnął! Będzie dłuższy opis? :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dziej