avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jurek57 z miasteczka Buk. Mam przejechane 51042.68 kilometrów w tym 5661.92 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.18 km/h i się wcale nie chwalę.

Sezon 2023

Sezon 2010

Sezon 2009

Wykres roczny blog rowerowy Jurek57.bikestats.pl

Piła ... "to jest to " :-) !

Niedziela, 15 czerwca 2014 · dodano: 15.06.2014 | Komentarze 18

Dzisiejsza trasa : Buk - Poznań - Piła (PKP)  Piła -Szydłowo - Biała - Radolin - Kuźnica Czarnkowska - Czarnków - Pianówka - Ciszkowo - Krucz - Jasionna - Wronki - Kłodzisko - Kaczlin - Sieraków - Ryżyn - Łężeczki - Białkosz - Pniewy - Jakubowo - Chełminko - Duszniki - Młynkowo - Grzebienisko - Ceradz Dolny - Brzoza - Buk

Pogoda : Rowerowa !!! Słonecznie , niebo z pięknymi kumulusami  i lekki wiatr z NW. Temperatura  w sam raz by się nie spocić.

Wycieczka planowana od tygodnia.Miało być nas trzech ale ze względu na anginę Remika pojechaliśmy w duecie.
Czyli "starszapani" > Ola  i ja.
Jak dla mnie to nie byle jaka eskapada.Można by rzec ekstremalny wyczyn.Pamiętając o zeszłotygodniowej "klęsce" , dzisiaj już bogatszy o doświadczenia nie pozwoliłem sobie na bagatelizowanie trudności czy "eksperymenty" żywieniowe.
Przygotowałem się na tyle na ile potrafię ! :-)
A więc. Pobudka przed szóstą , pociąg do Poznania , potem przesiadka na Piła-ekspress :-) . W Obornikach wskakuje Ola i dalej już we dwoje.
Widzimy się pierwszy raz w życiu , więc przedstawiamy się sobie potem mapa na kolana i obgadujemy ostateczny kształt wycieczki.
Pociąg się wlecze , czasu na przymiarki aż nadto !

Piła Centralna !
Piła Centralna ! © Jurek57  (z albumu Oli)

Wreszcie jesteśmy w Pile. Wypakowujemy się , (picie ,siku) :-) i w drogę.
Najpierw droga na Trzciankę. Jedziemy asfaltem ale po kilkusetmetrach uprzejmy :-(  kierowca  stanowczo pokazuje nam miejsce na rowerówkę , chociaż nie było żadnego znaku zakazu czy nakazu.
Jesteśmy dobrze wychowani ! Bierzemy sobie do serca przykazania kierowcy. Rowerówka kończąc swe istnienie za kilometr już sam nas spycha na szosę.

Starsza ... :-) na podjeździe !
Starsza ... :-) na podjeździe ! © Jurek57

Przed Białą skręcany na Czarnków.
Płaską jak stół drogą docieramy w okolice Radolina a tam świetny "górski" zjazd . Około kilometra i prawie sześć dych na liczniku.
Mała przerwa na loda przed wiejskim sklepem i w drogę.
Pogoda się klaruje jedzie się coraz lepiej a z licznika nie schodzi 30 km/h. Przed Czarnkowem dochodzimy bikera który się wiezie z nami do mostu.

Apaszka
Apaszka "starszej" na swoim miejscu a moja , mnie się zsunęła ... :-))) © Jurek57

Zjeżdżamy do Panderozy . Tam browarek , zagadywanie motocyklistów , fotki i kierunek Wronki.
Jedziemy wzdłuż Noteci a tam sporo górek. I kobieta pokazuje pazurki. :-). Wspinamy się zjeżdżamy a Ola gra pierwsze skrzypce.

Ucieczka ... :-)
Ucieczka ... :-) © Jurek57  (z albumu Oli)

... piękna nasza Polska cała ... !!!
... piękna nasza Polska cała ... !!! © Jurek57

Jesteśmy we Wronkach.Humory i kondycja ok. Popas na rynku w miłych okolicznościach w knajpie Pasaż . Można wprowadzić rowery i oprzeć je prawie o stół.. To rozumiem !!!

Dalej do Sierakowa.Zaczynają się podjazdy.Nadal średnia nie spacerowa !. Jesteśmy a raczej ja jestem światkiem niecodziennego zdarzenia. (Ola w krzakach !) Z leśnej drogi wyjeżdża auto ,otwiera się tylna klapa a ze środka wypadają , wybiegają dwa ,spięte smyczą psy.Kierowca jakby nie zwraca uwagi i jedzie dalej.Ja drę pyska i staje. Psy trochę zdezorientowane biegają po drodze . Właściciel łapie zbiegów i mówi że może same sobie tę klapę otworzyły ? A ja sobie w duchu myślę że może miały własne kluczyki ! :-)
... lepszy na wolności kąsek lada jaki niźli w niewoli przysmaki ... :-)
Incydent kończy się bezboleśnie !!!

Ucieczka udaremniona ... !  :-)
Ucieczka udaremniona ... ! :-) © Jurek57

Po drodze mały defekt.Wóz techniczny za który robię , szybko sobie radzi z Olinym łańcuchem .  Jesteśmy w Sierakowie.
Wizyta w sklepie . potem leżakowanie nad Wartą nieopodal muzeum (otwartego) dziś z nie nacka ! :-)
Kierunek Łężeczki (punkt widokowy nad Chrzypskiem).Przedtem dwa szaleńcze zjazdy.Chwila na złapanie oddechu bo droga dale znać o sobie i dalej.
Docieramy do Pniew z krótkim postojem przed "urszulankowym" cmentarzykiem.
Potem obgadanie trasy przez Duszniki i ostatnia nasza wspólna czterdziestka do Ceradza Dolnego.
W duecie na końcowym postoju w pekaesowskiej budce mój licznik pokazuje ponad 150 kilka km.

Czas na rozstanie.
Oli zostało jeszcze grubo powyżej trzech dych , mnie jakieś o połowę mniej. "wypalamy fajkę" pokoju ! :-) Dzielimy się wrażeniami !

Koniec dnia pełnego wrażeń ... !
Koniec dnia pełnego wrażeń ... ! © Jurek57

Podsumowując :
Świetna trasa i jeszcze lepsza wycieczka. Partnerka na medal !!!
Dostałem od niej w kość ! Kto nie wierzy niech spróbuje.
Świetna koleżanka i bikerka .
Już się nie mogę doczekać "Bałtyku" !!!
Remik , musimy się postarać ! Bo Ola da nam popalić :-) !!!
Będziemy oglądać jej plecy ... chociaż to wcale nie jest zły widok :-)

pozdrawiam Wszystkich ... !!!

| 21:48 czwartek, 19 czerwca 2014 | linkuj Dajesz dajesz :D
Jurek57
| 21:38 czwartek, 19 czerwca 2014 | linkuj Rozpoczynam pracę nad "rzeźbą" :-)
starszapani
| 21:35 czwartek, 19 czerwca 2014 | linkuj Tylko w przypadku jazdy z wiatrem ;D Pod wiatr to JA będę podziwiać Twoje kształty :D
Jurek57
| 21:25 czwartek, 19 czerwca 2014 | linkuj Ola - za Tobą ... nad Bałtykiem mogę być drugi ! :-)
starszapani
| 20:59 czwartek, 19 czerwca 2014 | linkuj No nie wiem co mam mniemać o tym ;D:D:D
Jurek57
| 18:55 czwartek, 19 czerwca 2014 | linkuj Darek - dopingowała mnie jazda na kole ... :-) sam wiesz ... :-)
djk71
| 17:28 czwartek, 19 czerwca 2014 | linkuj Szalejesz Waść! I ta średnia. Ciekawe kto ciągnął, Ola czy Ty? ;)
Thematiss
| 09:34 czwartek, 19 czerwca 2014 | linkuj Bardzo fajna wycieczka, mam nadzieję, że za jakiś czas też będą gotowy na takie tripy :) Widzę, że często przejeżdżasz przez Duszniki, może kiedyś spotkamy się na trasie, pozdrawiam :)
Trollking
| 20:01 wtorek, 17 czerwca 2014 | linkuj Fajna grupa się buduje - może w końcu uda się do Was dołączyć :) choć pewnie bym nie popuścił temu "uprzejmemu" i byłby gnój :)
JPbike
| 16:10 wtorek, 17 czerwca 2014 | linkuj Konkretny trip made by bikestats.pl :) Daliście czadu ! :)
| 21:59 poniedziałek, 16 czerwca 2014 | linkuj Nie było czasu na kąpiele ;D
rmk
| 15:29 poniedziałek, 16 czerwca 2014 | linkuj Był prysznic w Białkoszu? Koszulki trzeba moczyć przecież ;)
starszapani
| 06:01 poniedziałek, 16 czerwca 2014 | linkuj Ale szybka relacja :) Jak mi podasz Jurku swego maila to wyślę Ci fotki z wyjazdu :) Dzięki wielkie a wspólne kręcenie :)))) Fantastyczna to była wycieczka :) Pozdrawiam :)
grrr | 22:39 niedziela, 15 czerwca 2014 | linkuj Siedzę sobie przy dieslu i aż miło się czyta taki wpis jak starsza kobieta gra pierwsze skrzypce na podjazdach ;D
| 21:45 niedziela, 15 czerwca 2014 | linkuj Jak to z kim? Ze Starszą Panią :) Dali my czadu :)
rmk
| 21:05 niedziela, 15 czerwca 2014 | linkuj Noooooo! Co, gdzie, kiedy jak i z kim? Czekam na opis :)))
jerzyp1956
| 20:56 niedziela, 15 czerwca 2014 | linkuj O zdrówko i kondycja jest to najważniejsze.pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa porow