avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jurek57 z miasteczka Buk. Mam przejechane 51042.68 kilometrów w tym 5661.92 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.18 km/h i się wcale nie chwalę.

Sezon 2023

Wykres roczny blog rowerowy Jurek57.bikestats.pl

>Memory<

Niedziela, 9 marca 2014 · dodano: 10.03.2014 | Komentarze 8

Dzisiejsza trasa:  Buk - Otusz - Skrzynki - Podłoziny - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Dąbrówka - Skórzewo - Poznań (Winogrady) - i tą samą trasą z powrotem .

Pogoda : Wiosna nie odpuszcza. Gdyby nie wiatr ( porywisty czasami) byłoby idealnie.

Gdyby nie wzmianka u Jacka że dzisiaj startuje w memoriale tragicznie zmarłych kolarzy , pewnie pojechałbym gdzie indziej.
Lubię jeździć samotnie ale od czasu do czasu trzeba między ludzi ... !

Pogoda idealna , nawet wiatr sprzyjał , więc kierunek Poznań.
Wyjechałem późno i aby zdążyć , chociaż na dekorację trzeba było depnąć. Nawet licznik ustawiłem tak żebym widział tyko godzinę i tempo.
Trochę mnie to kosztowało , ale godzina z hakiem i dystans trzydziestu  kilometrów udało się ogarnąć.
Na miejscu oprócz już ścigających się Jacka i Mariusza . Asia i Marcin z rodziną , Seba i wiele mniej lub więcej znanych mi bikerów.
Pogoda sprawiła że warunki do ścigania idealne. Duża część kolarzy na krótko. Trasa super przygotowana i żadnych błotnych niespodzianek.Wszystko przejezdne . Byli nawet ściganci na szosowych kołach.

Jacek
Jacek © Jurek57

Mariusz
Mariusz © Jurek57

My, to znaczy brzydsza część ekipy !
My, to znaczy brzydsza część ekipy ! © Jurek57

zdjęcie jest Asi

Po dzisiejszych zawodach Jacek kontra Mariusz  1 : 0   dla  Jacka.
Miałem okazję też "dotknąć" nowych maszyn , Jacka (Scott 27,5") i Seby (Focus 29"). Ładne cacka.
Przy takich okazjach fachowe uwagi i uszczypliwości.
Wszystko na wesoło i z humorem.
Potem świetny placek , tradycyjnie już od Asi i sesja foto.
Warto było jechać !

Powrót trochę bardziej siłowy , bo wiatr jakoś postanowił zmienić kierunek.
Mimo to kondycja zwyżkuje .
Na ostatnich kilometrach nawet podniosłem sobie średnią i ciśnienie !

Wycieczka , super.
Oby takich więcej.

pozdrawiam Wszystkich ... !